Zhulian

Nuffnang

Translate

Thursday 24 October 2013

Menjadi Usahawan Berjaya (Mengapa Tidak Menjadi Usahawan?)

Kejayaan Adalah Satu Perjalanan,
Bukan Satu Destinasi.

Disini saya nak kongsi dengan anda macam mana nak membentuk menjadi usahawan berjaya yang saya pelajari dari buku 12 Tip Usahawan Berjaya Tanpa Modal.

Bagi saya apa pun perniagaan perlukan modal untuk membentuk satu kejayaan yang mudah dan kukuh. Perniagaan sebenarnya memerlukan cara tersendiri untuk kita bentukkan ia. Kalau kita lihat sendiri
setiap usahawan yang berjaya tidak akan melalui pengalaman dan cara yang sama. Cuma ilmu dalam perniagaan perlu kita pelajari sebelum kita membentuk cara kita berdasarkan motivasi, tip dan tunjuk ajar dari yang telah mencapai kejayaan. Tekniknya sama, yang berbezanya cara kita mengatur dan melakar jalan kejayaan kita dalam perniagaan. Mungkin dengan perkongsian saya ini dapat membantu anda untuk terus melangkah dengan jayanya di dalam dunia perniagaan.




Setiap perkongsian saya ikhlas tanpa mengharapkan balasan dari anda. Dengan doa anda untuk kejayaan saya amat saya hargai. ^_^

No comments:

Post a Comment